LensCoat LensHide – idealna kryjówka dla fotografów dzikiej przyrody

Każdy fotograf dzikiej przyrody przykłada dużą wagę do maskowania – jedni budują kryjówki, inni stosują naturalny kamuflaż. LensCoat LensHide to propozycja dla tych bardziej wygodnych. Zobaczcie jak prezentuje się przenośny płaszcz maskujący.

© LensCoat LensHide

LensCoat LensHide jest przeznaczony dla fotografów, aparatu oraz statywu. Jest zrobiony z lekkiego, oddychającego materiału maskującego. Siateczka w moro pozwala na doglądanie zwierząt będąc całkowicie osłoniętym. Wielkim plusem jest to, że płaszcz nie blokuje widzenia peryferyjnego – innymi słowy — widzicie zwierzątka, ale one was nie!

Rozstawienie LensHide jest dość proste – po prostu zakładacie siatkę na siebie. Macie również możliwość dostosowania jej do sprzętu. Dodatkowo z tyłu płaszcza znajdują się rzepy, które pomagają utrzymać go na miejscu, a ściągacz na przodzie sprawi, że LensHide będzie trzymał się dobrze na obiektywie. Rzep umieszczony na górze otwiera otwór, przez który szybko i łatwo będziecie mogli używać zewnętrznej lampy błyskowej.

Najwięszka zaleta LensHide tkwi w jego mobilności. Bez problemu złożycie go i schowacie do pokrowca (zawierającego kieszonki) i przyczepicie do paska.

Waga maskowania to około 1.5 kg, a cena wynosi 120 dolarów. LensHide dostępny jest w kolorze brązowym oraz białym, zależnie od potrzeb fotografa.

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Sprzęt:

Venus Optics Laowa STF 105 mm f/2 (T/3.2) niebawem na rynku Olympus PEN-F - bezlusterkowiec, który rzeczywiście wygląda, jak aparat sprzed lat Lomography przywraca do żywych legendarnego Jupitera 3+ 50 mm f/1.5 Wymarzony aparat fotograficzny - jaki być powinien? Leica X-U - „terenowy" aparat z matrycą APS-C do zdjęć podwodnych Nikon D500 to zaskoczenie roku. Oto, czego mogłeś nie wiedzieć o tym aparacie Fujinon XF 100-400 mm f/4.5-5.6 R LM OIS - super teleobiektyw do aparatów Fujifilm X Fujifilm X-E2S - bezlusterkowiec odświeżony przez nowy firmware Fujifilm X-Pro2 – flagowy bezlusterkowiec z matrycą 24 Mpix, hybrydowym wizjerem i szybkim AF Fujifilm X70 – najmniejszy i najlżejszy w rodzinie Nikon Coolpix A100 i A10 - proste kompakty dla każdego Nikon SnapBridge - bezproblemowe przesyłanie zdjęć przez Bluetooth Patent Canona, który umożliwia zmianę z lustrzanki na bezlusterkowca? Fujifilm X70 - pierwsze przecieki o młodszym bracie X100 Zobacz przykładowe filmy z kamery Nikon KeyMission 360 Zeiss ExoLens - obiektywy do iPhona na poważnie Kodak przywraca do życia Super 8 - analogową kamerę z technologią cyfrową Fotografia natychmiastowa i cyfrowa w jednym, czyli Polaroid Snap+ Olympus Stylus Tough TG-870 - stylowy twardziel z GPS M.Zuiko Digital ED 300 mm f/4 IS Pro - profesjonalny, uszczelniony teleobiektyw ze stabilizacją Każdy dzień zmienia się w przygodę – Sony Action Cam HDR-AS50 Nowa lampa reporterska – Nikon SB-5000 Speedlight KeyMission 360 - ekstremalna kamerka od Nikona Nikon D500 – najwyższy z modeli z matrycą DX – został pokazany w Las Vegas

Popularne w tym tygodniu:

Colorspike nowe podejście do tworzenia kreatywnych efektów oświetleniowych Koniec z pudełkowym Lightroomem. Oto zupełnie nowy Lightroom CC bazujący na chmurze Canon G1X Mark III - aparat kompaktowy z matrycą w rozmiarze APS-C i AF jak w lustrzance Leica Thambar-M 90 mm f/2.2 - powrót na rynek obiektywu, który daje bajkowe rozmycie Yashica Y35 - powrót legendy do świata fotografii cyfrowej Nikon D850 – producent opublikował listę rekomendowanych obiektywów Quadralite Reporter 200 TTL - studio fotograficzne w lampie reporterskiej DJI Zenmuse X7 - pierwsza kamera Super 35 mm do filmów lotniczych z drona QNAP TS-453BT3 – czterordzeniowy, czterozatokowy NAS z Thunderbolt 3 dla cyfrowych twórców Samyang AF 35 mm f/1.4 FE do systemu Sony E. Szeroki kąt z autofokusem i w dobrej cenie Aputure Light Storm 300D to najmocniejsza lampa LED na rynku Milvus 25mm f/1.4 - jasny, manualny szeroki kąt do pełnoklatkowych lustrzanek