Feiyu Tech Vimble 2 - gimbal i selfie stick w jednym [wideotest]

Firma Feiyu-Tech jest znana z produkcji przystępnych cenowo gimbali - do bezlusterkowców, kamer sportowych i smartfonów. Na krótki urlop do Sewilli zabrałem drugą generację popularnego modelu Vimble. Jak wypadł w moim teście?

Gimbale to świetny sposób na uzyskanie stabilnych ujęć. Nawet najlepsza stabilizacja w korpusie czy obiektywie nie zniweluje drgań tak skutecznie jak zewnętrzny stabilizator. Sam, do wielu moich materiałów wideo wykorzystuję DJI Osmo+, które oferuje przeciętną jakość obrazu, ale nadrabia świetną stabilizacją. W przypadku testowanego Feiyu Techa Vimble 2, rolę kamery przejmuje smartfon.

Feiyu Tech A2000 — wideotest nowego gimbala z dalekiego wschodu

Gimbale są coraz bardziej popularne na naszym rynku, a rynek filmowców ślubnych chłonie je jak gąbka. Czas zatem na pierwszy u nas test takiego…

Vimble 2 to wydatek niespełna 500 zł, więc nie powinien zrujnować naszego portfela, a stabilność ujęć jest na znacznie wyższym poziomie niż tych z ręki. Jeśli macie smartfony, które przyzwoicie nagrywają, na pewno docenicie tę stabilizację podczas wyjazdów. Do tego gimbal wyposażony jest w selfie sticka, co początkowo wydało mi się głupim i niepotrzebnym dodatkiem. Jednak po pierwszych testach, okazało się, że to naprawdę niezły pomysł! Więcej dowiecie się z wideo.

Zobacz również: Lightroom Mobile - test

Zobacz więcej artykułów z serii: Testy akcesoriów

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy:

Sigma 18-200 mm f/3.5-6.3 C - test superzooma po odchudzaniu Profoto A1 - zabierz błysk ze sobą [wideotest] Najtańszy standard do bezlusterkowców - Industar L/D 55 mm f/2,8 MindShift rotation180° Horizon to plecak dla każdego outdoorowca. Czy daje radę w terenie? Używałem Leiki M10 od 8 miesięcy. Jak się sprawowała klasyczna konstrukcja z Wetzlar? Sony A7 III, czyli podstawowa pełna klatka dla profesjonalistów - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe Dlaczego Leica Summicron-M 35 mm f/2 ASPH to wyjątkowe szkło? Fujifilm instax wide Monochrome – natychmiastowa czarnobiel w większym formacie Dwa dni z Fujifilm X-H1. Moje pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe z Portugalii Paryskie klimaty czyli subiektywnie o Zeiss Batis 85 mm f/1.8 Jak w praktyce sprawdza się Venus Optics Laowa 60 mm f/2,8 Macro 2:1? Sony A7R III - król bezlusterkowców [test] Loupedeck - bądź jak DJ w Adobe Lightroom [wideotest] Panasonic Lumix GH5s – aparat dla filmowców, który chce być kochany GoPro HERO 6 - z pogodą pod górkę Olympus ED 17 mm f/1.2 PRO oraz 45 mm f/1.2 PRO czyli najnowsze, jasne stałki Olympusa w akcji WD My Cloud Home Duo - test nowoczesnej, domowej chmury dla każdego Olympus OM-D E-M10 Mark III - test nowego bezlusterkowca dla amatorów Wideotest nowych akcesoriów firmy Peak Design, która uzbierała już ponad 15 mln dolarów na Kickstarterze Zabrałem Fujifilm X-E3 w podróż po Europie. Mój subiektywny i praktyczny test Peak Design Everyday Sling – torba fotograficzna, którą nosisz tak, jak lubisz Olympus M.Zuiko Digital ED 12-100 mm f/4 IS PRO to mistrz! Test uniwersalnego obiektywu Instax Share SQ SP-3 - drukuje natychmiastowo w kwadracie i daje mnóstwo frajdy Sprawdziłem MeFoto Backpacker - tani, lekki i praktyczny statyw dla podróżników

Popularne w tym tygodniu:

Kilka słow o tablecie Wacom Intuos Pro [wideo] Sony DSC RX 100 VI - zaawansowany kompakt dla wymagających [test] TEST: Canon EOS 200D – pomysł na maleństwo TEST: Kolejna jasność u Olympusa, czyli M.Zuiko 25 mm f/1.2 Pro TEST: Venus Laowa 12 mm f/2.8 Zero-D. Najszersze małoobrazkowe ef-dwa-osiem. TEST: Wół roboczy á la Tamron, czyli SP 24-70 mm F/2.8 Di VC USD G2 TEST: Jasność u Olympusa, czyli M.Zuiko 17 mm f/1.2 PRO