Photocrowd - spróbuj sprzedać swoje zdjęcie

Wielu ludzi robi świetne zdjęcia jednak nie mają czasu, ani okazji wyjść z nimi do potencjalnego klienta. Platforma Photocrowd umożliwia zarabianie na swoich zdjęciach i udział w ciekawych konkursach.

Photocrowd to platforma, którą stworzyło dwóch fotografów: Mike Betts i Liam Bailey. System łączy portfolio z możliwością sprzedaży zdjęć i uczestnictwa w ciekawych konkursach i poradach.

Podstawowe członkostwo w Photocrowd jest bezpłatne i pozwala na zamieszczenie 20 zdjęć, z których sprzedaży otrzymamy 50%. Przy abonamencie możemy opublikować więcej zdjęć i zarabiać na nich więcej, nawet do 80% ich ceny, jednak co miesiąc musimy płacić od 4 do 16 funtów.

Bezpłatne członkostwo ma pozostać bezpłatne na zawsze, ponieważ Photocrowd zależy na tym, żeby każdy pasjonat fotografii mógł spróbować na niej zarobić i brać udział w konkursach, oraz korzystać z porad profesjonalistów. Wkrótce ma się także pojawić usługa banku zdjęć.

Oczywiście płatne członkostwo daje lepszą ekspozycję i dodatkową funkcjonalność na stronie, a nawet możliwość ustawiania własnych cen. Zdjęcia są wysyłane w dowolne miejsce na świecie, a odbitki są wykonywane z dużą starannością.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Muzeum Selfie to miejsce, w którym zrobisz sobie idealne zdjęcie na Instagrama Adobe wydaje ważną aktualizację Photoshopa na 30-lecie programu Agencja stockowa przyjmuje zdjęcia ze smartfonów Adobe Creative Week 2014 w Warszawie już niebawem Czapki z głów. Fotografowie dzikich zwierząt mówią dość krzywdzeniu niedźwiedzi Syryjski fotograf ryzykował swoje życie, by uratować chłopca VSCO Mobile Presets 01 (MP1) - 58 mobilnych filtrów symulujących analogowy efekt Konkurs Fotograficzny Empiku 2014 rozstrzygnięty! Oto relacja z imprezy i nagrodzone prace Skylum Luminar. Zaawansowane filtry do retuszu skóry "The Hollywood Portfolio" - nominowani do Oscara w obiektywie Annie Leibovitz Flickr jako baza kopii zapasowych twoich zdjęć Czy w Sony a7R III zobaczymy 80-megapikselową matrycę?

Popularne w tym tygodniu:

Żerował na tragedii z 11 września. Usunęli go, ale niesmak pozostał Będą musieli oznaczać retusz w reklamach. Wszystko po to, by ludzie czuli się lepiej