Brodacze z tradycjami. Ta grupa mężczyzn co roku robi świetne zdjęcia i podbija internet
Niedawno skończył się listopad, w ramach którego faceci na całym świecie przeprowadzają akcje "No Shave November" oraz "Movember" skoncentrowane wokół nagłaśniania problemów nowotworowych. Brody i wąsy skutecznie pomagają promować ideę badań profilaktycznych, a ta ekipa doskonale wie, jak zwrócić na to uwagę.
Od 2011 roku grupka przyjaciół wykonuje tematyczne sesje zdjęciowe z obowiązkowymi brodami. Idea jest prosta – nie golą się przez cały miesiąc (albo dłużej), wybierają motyw przewodni i organizują sesję. Zupełnie tak samo jak w przypadku akcji Movember, skoncentrowanej na prewencji raka prostaty oraz jelita grubego.
Stephen, Michael, Josh, Brock oraz Tyler z Los Angeles wybiła się w 2013 roku, gdy ich zdjęcie o tematyce drwalów ekspresowo obiegło internet. Od tamtego czasu, motywami ich zdjęć byli: drwale, górnicy, piraci, Spartanie, miłośnicy Oktoberfestu, strażacy, kowboje oraz wikingowie.
Wszystkie zdjęcia wyglądają dość profesjonalnie. Nie brakuje tu odpowiednich strojów, tła, mimiki i dobrego humoru. Społeczność forum Reddit pokochała pomysł chłopaków i z góry założyła, że musieli mieć niezły budżet na wszystkie produkcje. Tymczasem okazuje się, że każda sesja to około 3 godzin pracy z retuszem włącznie. Stroje kupują za grosze, a całą pracą fotograficzną zajmuje się Michael pracujący na co dzień w branży filmowej.