10 najbardziej obrobionych w Photoshopie celebrytek

10 najbardziej obrobionych w Photoshopie celebrytek26.05.2010 19:00
Mateusz Gołąb

To co potrafią dobrze wyszkoleni ludzie w połączeniu z możliwościami Photoshopa widzieliście pewnie już nie raz. Wcale nie tak rzadko trafiały się śmieszne wpadki. Dzisiaj przejrzeliśmy trochę sieci aby zorientować się jak wyglądali znani w wersjach już "fotoszopowanych".

To co potrafią dobrze wyszkoleni ludzie w połączeniu z możliwościami Photoshopa widzieliście pewnie już nie raz. [Wcale nie tak rzadko trafiały się śmieszne wpadki.](To co potrafią dobrze wyszkoleni ludzie w połączeniu z możliwościami Photoshopa widzieliście pewnie już nie raz. Wcale nie tak rzadko trafiały się śmieszne wpadki. Dzisiaj przejrzeliśmy trochę sieci aby zorientować się jak wyglądali znani w wersjach już "fotoszopowanych". 1. Tyra Banks to amerykańska modelka, aktorka i piosenkarka, generalnie nie jest przecież brzydka ale fachowcy stwierdzili, że i tak trzeba ją wygładzić. Zagubione kosmyki włosów, wory pod oczami, niedoskonałości skóry. 2. Mena Suvari to kolejna amerykańska aktorka, która ma specyficzną urodę ale niestety w dniu sesji zdjęciowej nie była w najlepszej kondycji. Przynajmniej jej skóra. Photoshop poradził sobie z tym w prosty sposób. 3. Kelly Clarkson, amerykańska piosenkarka ma zapewne wyczerpujący zawód, dlatego niezbyt świeży wygląd w każdej chwili poprawić może operator Phtooshopa. 4. Z Beyonce niektórzy edytorzy w magazynach mieli pewnie nie lada problem - jak bardzo ciemna musi być jej skóra? Nie mogli się jednak zdecydować, więc czasami wychodzą takie problemy jak poniżej... 5. Aktorka Nia Long wzięła udział w kampanii Peta przeciwko zabijaniu zwierząt dla ich skóry - "wolę chodzić nago, niż w futrze". Ale czy wiedziała, że zrobią z niej taką plastikową lalkę Barbie? Nie sądzę. 6. Sztandarowym przykładem ciężkiej pracy artystów od Photoshopa jest jednak Britnej Spears, której nikomu nie trzeba szczegółowo przedstawiać. Jak widzicie poniżej, trzeba zawsze w nią włożyć sporo pracy. Jak się domyślam, na jej wyraźne życzenie. 7. Firma Raplh Lauren jest też szeroko znana ze swoich wyczynów z odchudzaniem modelek. Zdjęcia z ich katalogów i reklam zasilają zazwyczaj każde zestawienie tego typu. 8. Kim Kardashian to śliczna modelka znana podobno również z jakiegoś reality show Rodzina Kardashianów. Czy jest w jej przypadku do czego się przyczepić? Ano jest - jej hmm... dolna część jest po pierwsze całkiem spora (to kwestia gustu oczywiście) a przy okazji rzutuje to na nogi. Oczywiście do usunięcia w Photoshopie - sami zobaczcie. 9. Z Penelope Cruz jest natomiast jak najbardziej w porządku. Niestety, niektórym wydaje się, że można zrobić ją "bardziejszą" - tak jak na stronie firmy L'Oreal. Co z tą fotą jest źle? 10. Kimora Lee Simmons jaka jest, każdy widzi. To co zrobili z nią w poniższej reklamie można spokojnie nazwać ekstremalnym fotoszopingiem.) Dzisiaj przejrzeliśmy trochę sieci aby zorientować się jak wyglądali znani w wersjach już "fotoszopowanych".

  1. Tyra Banks to amerykańska modelka, aktorka i piosenkarka, generalnie nie jest przecież brzydka ale** fachowcy stwierdzili, że i tak trzeba ją wygładzić. **Zagubione kosmyki włosów, wory pod oczami, niedoskonałości skóry.
  2. Mena Suvari to kolejna amerykańska aktorka, która ma specyficzną urodę ale niestety w dniu sesji zdjęciowej nie była w najlepszej kondycji. Przynajmniej jej skóra. Photoshop poradził sobie z tym w prosty sposób.
  3. Kelly Clarkson, amerykańska piosenkarka ma zapewne wyczerpujący zawód, dlatego niezbyt świeży wygląd w każdej chwili poprawić może operator Phtooshopa.
  4. Z Beyonce niektórzy edytorzy w magazynach mieli pewnie nie lada problem -** jak bardzo ciemna musi być jej skóra? **Nie mogli się jednak zdecydować, więc czasami wychodzą takie problemy jak poniżej...
  5. Aktorka Nia Long wzięła udział w kampanii Peta przeciwko zabijaniu zwierząt dla ich skóry - wolę chodzić nago, niż w futrze. Ale czy wiedziała, że zrobią z niej taką** plastikową lalkę Barbie?** Nie sądzę.
  6. Sztandarowym przykładem ciężkiej pracy artystów od Photoshopa jest jednak Britnej Spears, której nikomu nie trzeba szczegółowo przedstawiać. Jak widzicie poniżej, trzeba zawsze w nią włożyć sporo pracy. Jak się domyślam, na jej wyraźne życzenie.
  7. Firma Raplh Lauren jest też szeroko** ****znana ze swoich wyczynów z odchudzaniem modelek. **Zdjęcia z ich katalogów i reklam zasilają zazwyczaj każde zestawienie tego typu.
  8. Kim Kardashian to śliczna modelka znana podobno również z jakiegoś reality show Rodzina Kardashianów.** Czy jest w jej przypadku do czego się przyczepić? **Ano jest - jej hmm... dolna część jest po pierwsze całkiem spora (to kwestia gustu oczywiście) a przy okazji rzutuje to na nogi. Oczywiście do usunięcia w Photoshopie - sami zobaczcie.
  9. Z Penelope Cruz jest natomiast jak najbardziej w porządku. Niestety, niektórym wydaje się, że **można zrobić ją bardziejszą **- tak jak na stronie firmy L'Oreal. Co z tą fotą jest źle?
  10. Kimora Lee Simmons jaka jest, każdy widzi. To co zrobili z nią w poniższej reklamie można spokojnie nazwać** ekstremalnym fotoszopingiem.**
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.