”Epiphany” to zjawiskowa reklama, która powstała bez użycia efektów specjalnych

”Epiphany” to zjawiskowa reklama, która powstała bez użycia efektów specjalnych30.04.2017 21:28

Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że we współczesnej branży reklamowej aż roi się od efektów specjalnych. Czasem jednak budżet kuleje i nie możemy sobie na to pozwolić. Całe szczęście, że nowe technologie przychodzą nam z pomocą, a oferowane przez nie rozwiązania niejednokrotnie ratują działanie skazane na klęskę. Ta reklama farby pokazuje, jak ważna jest kreatywność w realizacji zlecenia.

Współczesna technologia pozwala na ogromne zwolnienie ruchu przy zachowaniu bardzo dobrej jakości obrazu. Obecnie jest to podstawą pracy wielu filmowców, którzy kilka lat temu marzyli o takim rozwiązaniu, a ruchy kamer był symulowane przez programy komputerowe.

Firma Psyop dostała zlecenie na wykonanie reklamy dla firmy Sherwin-Williams. Zadaniem było sfotografowanie kampanii reklamującej linię farb Emerald. Producenci reklamy postanowili sprawdzić przy okazji, do czego nadaje się współczesna technologia. Stworzyli niesamowite ujęcia, które wyglądają jak żywcem wyciągnięte z komputera, aczkolwiek ten nie odegrał tu aż tak znaczącej roli.

Poniżej możecie zobaczyć, jakie rozwiązania zastosowali twórcy reklamy. Trzeba przyznać, że naprawdę dobrze im to poszło!

Mimo tego że sam motyw dwóch cieczy o różnych gęstościach nie jest nowością i w ten sposób powstało wiele abstrakcyjnych prac, dzieło firmy Psyop jest fascynujące. Wędrówka przez subtelnie poruszające się wiry mieszających się farb przywodzi na myśl podróż w kolorowych chmurach.

System kontroli ruchu kamery, jaki został tu wykorzystany, nazywa się Spike. Jest do niego dołączone oprogramowanie, które umożliwia bardzo dokładne zaplanowanie szybkiego ruchu kamery. Oczywiście na filmiku zakulisowym nie wygląda to aż tak fascynująco jak na efekcie końcowym, ale i tak – czapki z głów! To świetna robota.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.