Jakie zdjęcia dać na Tindera? AI pomoże ci zdobyć więcej par

Jakie zdjęcia dać na Tindera? AI pomoże ci zdobyć więcej par07.08.2023 11:31
Tinder to najpopularniejsza aplikacja randkowa na świecie.
Źródło zdjęć: © Pexels

W dzisiejszym świecie szukanie drugiej połówki za pośrednictwem portali i aplikacji randkowych nikogo nie dziwi. Co więcej, jest to uważane za jeden z najmniej nachalnych sposobów na poznanie kogoś, z kim można zbudować relację romantyczną. Tinder niebawem zamierza wprowadzić rozwiązania oparte na AI, by pomóc szczęśliwcom w poszukiwaniach miłosnych uniesień.

O ile w dawnych czasach poznawanie potencjalnego partnera lub partnerki odbywało się głównie przez znajomych, wyjścia do klubów czy realizowanie swoich pasji, tak dzisiaj jest to coraz rzadsze. Popularność aplikacji randkowych eksplodowała podczas pandemii COVID-19, gdy ludzie poczuli się bardzo samotni, a wychodzenie było zakazane.

Najpopularniejszą aplikacją randkową na świecie jest Tinder. Na pewno niejednokrotnie słyszeliście o parach, które "zmaczowały się" - czyli połączyły się - w świecie wirtualnym, a dziś są już małżeństwem lub planują wspólną przyszłość. Obecnie to po prostu dodatkowy sposób na poznanie kogoś, a przy okazji wygodny. Niefortunnie się składa, że polega na przeglądaniu katalogu potencjalnych partnerów w postaci zbioru zdjęć i krótkich opisów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Czy warto kupić stację dysków zewnętrznych WD MyBook Duo 44TB?

Tinder postanowił wprowadzić w życie algorytmy sztucznej inteligencji, które pomogą wybrać użytkownikowi najlepsze zdjęcia. Dzięki nim ma efektywniej wzbudzać zainteresowanie innych osób. Wszystko dzięki zgodzie na dostęp do przeglądania zdjęć użytkownika na jego urządzeniu.

AI ma ułatwić proces zakładania konta na Tinderze oraz poprawić doświadczenie korzystania z aplikacji. Sztuczne inteligencja przejrzy zdjęcia użytkownika w pamięci smartfona i wybierze te, które są najbardziej reprezentacyjne. W ten sposób AI ma zwiększyć szanse usera na znalezienie pary. Szybszy proces i większe prawdopodobieństwo połączeń między korzystającymi z aplikacji to większe zadowolenie klienta.

Co ciekawe, to nie jedyny plan związany z AI na Tinderze. Bernard Kim, prezes Match Group (właściciela Tindera), mówi o wykorzystaniu generatywnych sieci neuronowych (GAN) po to, by stworzyć krótki opis użytkownika na potrzeby aplikacji.

Marcin Watemborski, redaktor prowadzący Fotoblogii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.