Kreatywna wizytówka z Instaxów to nowy trend wśród fotografów

Kreatywna wizytówka z Instaxów to nowy trend wśród fotografów27.02.2017 09:40
Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)

Przez lata wizytówki były jedynym sposobem przekazywania ludziom swoich danych w terenie. Z czasem ludzie zaczęli szukać kreatywnych sposobów na przedstawienie się swoim klientom, zależnie od branży, którą reprezentują. Ten fotograf jednak zagrał formą w ciekawy sposób, odpowiadający współczesnemu rynkowi.

Klaus Tan jest młodym fotografem ślubnym z Singapuru. Przez długi czas zastanawiał się, w jaki sposób powinien zacząć podrzucać ludziom swoje dane. Padło na wizytówki, ale problem pojawił się w momencie, gdy kreatywny chłopak musiał zdecydować się na ich formę. Po przejrzeniu setek wzorów natrafił na matę do jogi z danymi instruktora fitnessu oraz wiele innych pomysłów.

Fotograf zastanawiał się nad formą swojej wizytówki, dopóki nie natrafił na starego polaroida z czasów jego wczesnej młodości. Po obejrzeniu zdjęcia Klaus zauważył, że wymiarami pasuje ono idealnie do jego portfela. Pomysł przyszedł przypadkiem.

Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)
Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)

Tan pożyczył drukarkę Fujifilm Instax SHARE SP-2, dzięki której mógł zrealizować swój pomysł. Projekt był dość prosty – na wizytówce znalazły się tylko dane fotografa, na tle kolorów z palet Pantone'a. Czy może być coś piękniejszego niż prostota i gra formą?

Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)
Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)

Wizytówki w odpowiedniej formie szybko trafiły do potencjalnych klientów oraz agentów weselnych, którzy zajęli się dodatkową dystrybucją. Proces tworzenia wizytówek był banalny – nie wymagał żadnej skomplikowanej aplikacji, oprócz tej mobilnej, która zarządza przesyłaniem danych do drukarki Instax SHARE. Po kilku sekundach od wysłania żądania Klaus otrzymał nowy gotowy produkt.

Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)
Źródło zdjęć: © © Klaus Tan / [chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap](http://chuttersnap.wixsite.com/chuttersnap)

Zastanawiam się czy to w ogóle opłacało się młodemu fotografowi. W Polsce ładunek zawierający 10 zdjęć Fujifilm Instax Mini kosztuje około 30 złotych. Wychodzi na to, że 1 wizytówka kosztowała Klausa aż 3 złote – rozumiem grę formą, która jest naprawdę fajna i kreatywna, ale przyznajcie sami – koszt jest naprawdę zbyt wysoki. Cóż – coś za coś. Za nowatorską grę trzeba płacić. Mam nadzieję, że Tan nie splajtuje na swoich wizytówkach i inwestycja szybko mu się zwróci.

Zdjęcia Klausa Tana możecie zobaczyć na jego stronie internetowej.

Oto nasze pomysły na wykorzystanie Instaxów:

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.