Marka Canon budzi zaufanie
Canon po raz ósmy z rzędu został wybrany najbardziej zaufanym producentem aparatów fotograficznych, według czytelników Reader's Digest w konkursie "Reader?s Digest Most Trusted Brands Survey 2008".ko
Najlepiej sprzedający się miesięcznik na świecie jak co roku poprosił swoich czytelników w szesnastu krajach Europy o wytypowanie najbardziej zaufanej marki wśród produktów konsumenckich, a w tym aparatów fotograficznych. Łącznie zebrano ponad 23 500 ankiet. Firma Canon była jedną z czterech marek nominowanych jako "Najbardziej zaufana firma". Producenci byli oceniani pod względem jakości i stosunku cena do jakości produktów, a także produktów przyjaznych środowisku.
Zaufanie konsumentów ma coraz większe znaczenie dla marek. Firmy lubią się nim chwalić, i choć nierzadko te dane nie mają dla nich aż takiego znaczenia jak wyniki sprzedaży, to są w naturalny sposób wykorzystywane do promocji. Niewątpliwie jest to potwierdzeniem dla zespołów projektowych, że idą w dobrym kierunku.
Źródło: rdtrustedbrands