Masz marzenia? Wygraj 30 000 euro na ich realizację! [konkurs]

Masz marzenia? Wygraj 30 000 euro na ich realizację! [konkurs]13.08.2013 14:20
Redakcja Fotoblogia.pl

Genialne pomysły, szalone sny czy charytatywne wizje – każdy z nas takie ma. Zazwyczaj jednak pojawia się problem, skąd wziąć na to pieniądze. Na realizację swoich marzeń możesz dostać nawet 30 000 euro!

W konkursie organizowanym przez Oxford, producenta zeszytów, które goszczą niemal w każdym plecaku pilnego ucznia i studenta, każdy ma szanse na spełnienie swoich marzeń. Kreatywność, ambicja i świeże spojrzenie – to domena młodych ludzi. Wystarczy, że masz nie mniej niż 16 i nie więcej niż 25 lat. Nie ma żadnych ograniczeń w kwestii tematyki – liczy się pomysł! Ale po kolei...

Etapy

Konkurs Oxfordu składa się z pięciu etapów. Jest o co walczyć, bo na realizację marzeń zwycięzca otrzyma 30 000 euro. Dobrze widzisz – ponad 125 000 zł!

Pierwszy etap

Do 30 września 2013 roku uczestnicy z całej Europy zgłaszają swoje Big Projecty. Mogą to robić indywidualnie lub w grupach – w zależności od pomysłu. Tematyka jest całkowicie dowolna!

Drugi etap

Jeśli Twój projekt znajdzie się w finałowej dwudziestce, musisz poruszyć niebo i ziemię, żeby namówić znajomych (i nie tylko) do głosowania na niego. Zachętą będą nagrody dla głosujących, więc masz asa w rękawie. Otwarte głosowanie rozpocznie się na początku października i potrwa do 15 grudnia, więc zaraz po jego zakończeniu trzeba będzie kupić choinkę i wpuścić karpia do wanny.

Trzeci etap

To etap seminariów, w którym finaliści dostaną wskazówki i wsparcie od organizatorów. Merytoryczne przygotowanie, dopięcie wydatków – właśnie tym będziesz się zajmować w trzecim etapie.

Czwarty etap

To już finalna selekcja. Jury złożone z Twoich rówieśników wybierze ten jeden, najlepszy Big Project. Być może to właśnie Ty zostaniesz zwycięzcą!

Piąty etap

To już czas samych przyjemności. Przed końcem lipca 2014 roku zwycięzca będzie realizował swój Big Project, czyli po prostu spełni swoje marzenia. Czy to nie brzmi kusząco?

Dowolność w wyborze tematyki!

Nie ma żadnych ograniczeń. Świetnie pokazują to przykłady pokazane na stronie Oxford. Jazda na longboardzie, oczyszczanie oceanów czy rzucanie komórką – właśnie na takie projekty czekają organizatorzy. Nieważne, czy chcesz ratować świat czy po prostu dobrze się zabawić. Opisz to i zawalcz o ponad 125 000 zł!

[blomedia_0022444]

Jak dodać własny Big Project?

To bajecznie proste. Wystarczy wejść na stronę organizatora i wybrać opcję „zgłoś swój projekt“. Następnie należy się zarejestrować, podając tylko podstawowe dane. Możesz też zalogować się za pomocą konta na Facebooku. Następnym krokiem jest kliknięcie w link „dodaj swój projekt“.

Uzupełnienie formularza to bułka z masłem. Pamiętaj, opis projektu może mieć tylko 140 znaków, czyli mniej niż SMS! Możesz dodać również linki, które pomogą w zrozumieniu Twojej idei, jeśli robiłeś już coś podobnego.

Teraz pozostaje już tylko czekać na wyłonienie dwudziestu finalistów!

Więcej informacji znajdziecie na stronach organizatora:

Big Project

Wiesz, ile państw jest na naszym kontynencie? Domyślam się, że ta odpowiedź wcale nie jest oczywista.

A może by tak przedstawić każdą ze stolic Europy na sześciu zdjęciach, które pokażemy w albumie? W jaki sposób? Eurotrip połączony ze zdjęciami w każdej europejskiej stolicy. Każda z nich pokazana w sześciu ujęciach: sztandarowa atrakcja, stolica nieznana, typowy mieszkaniec, typowa potrawa, typowa impreza i trochę natury.

Tak wyselekcjonowane zdjęcia potrafią wiele powiedzieć – bez zbędnych opisów – tylko obrazy.

Realizacja tego projektu to również mnóstwo frajdy. Volkswagen T4, grupa znajomych i 46 stolic do odwiedzenia. Dwa miesiące w podróży, uroki couchsurfingu, pól namiotowych i campingów. Dziesiątki poznanych osób i my – w roli fotografów i ambasadorów.

Tym projektem chcę pokazać Europejczykom - od Portugalczyków, przez Islandczyków, po Rosjan - jak wyglądają nasze piękne państwa. Nie przez pryzmat nudnych przewodników, tylko tego, co najbliższe sercu.

Album to też zerwanie ze stereotypami! Państwa bloku wschodniego to nie tylko beton, a Paryż to nie tylko wieża Eiffla i Pola Elizejskie. Zdjęcia mieszkańców, potraw czy imprez mają z jednej strony pokazać, jak bardzo się różnimy, a z drugiej – jak wiele nas łączy.

Publikacja ma trafić głównie do młodych obywateli Europy chcących poznać świat. Pięknie wydana, w twardej obwolucie, opatrzona dużymi zdjęciami wysokiej jakości.

Ten „Big Project“ pomoże promować Polską gościnność i otwartość. Moim zdaniem to świetna okazja, aby otworzyć się na Europę, w szczególności na państwa, które nie są w Unii Europejskiej. Europa to nie tylko przewodniki – to również ludzie i kultura. Właśnie to chcę pokazać w moim Big Project!

Artykuł sponsorowany

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.