Nowa kampania marki Mothercare pokazuje mamy takimi, jakimi są

Nowa kampania marki Mothercare pokazuje mamy takimi, jakimi są25.02.2019 11:23
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne

Wiele współczesnych marek z rynku kosmetycznego stawia na tzw. ”body positive”, czyli podejście dotyczące akceptacji swojego ciała. Najnowsza kampania marki Mothercare, produkującej rzeczy dla mam, jest po prostu przepiękna. Pokazuje mamy takimi, jakimi są naprawdę, zamiast idealnych modelek.

Najnowsza kampania reklamowa, wypuszczona prze firmę Mothercare, to seria 10 zdjęć, które niszczą wyidealizowany obraz świeżo-upieczonych mam i stawia na naturalność. W cyklu zobaczymy ”Body Proud Mums”, czyli ”mamusie dumne ze swojego ciała” oraz ich poporodowe sylwetki, które nie są idealne. Są prawdziwe.

Jak czują się świeżo-upieczone mamusie?

Według badań przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii, ponad połowa mam nie czuje się atrakcyjna ani zadowolona ze swojego ciała po porodzie. Badania wskazują również, że około 80 proc. mam porównuje się do wyidealizowanych obrazów modelek i czuje presję ze strony mediów na perfekcyjny wygląd. Około 90 proc. kobiet w wieku 18-25 chciałoby wyglądać, jak znani ludzie w magazynach.

Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne

51 proc. mam używa filtrów, gdy wrzuca zdjęcia do mediów społecznościowych, by ukryć niedoskonałości, których nie akceptuje. 61 proc. uważa, że w mediach źle kreuje się wizerunek kobiety po porodzie, co wpędza je w złe samopoczucie. Problem jest poważny w Północnej Irlandii, gdzie aż 67 proc. kobiet czuje się nieatrakcyjnie będąc rozebraną przed swoim partnerem.

Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Celem [projektu] jest umożliwienie mamom wszystkich kształtów ciała i rozmiarów identyfikacji ze zdjęciami w ten czy inny sposób, i poczucie się pewnymi siebie z niedoskonałościami.

Za zdjęcia była odpowiedzialna Sophie Mayanne. Jedną z zasad fotografki jest nieingerowanie w skórę swoich modeli.

Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło zdjęć: © © Sophie Mayanne
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.