Okulary przeciwsłoneczne Tens przenoszą Instagrama do świata rzeczywistego

Okulary przeciwsłoneczne Tens przenoszą Instagrama do świata rzeczywistego18.05.2014 19:59
Joanna Frota Kurkowska

Instagram zmienił sposób myślenia marketerów, dał kopa producentom aplikacji i zachęcił użytkowników smartfonów do zainteresowania się fotografią mobilną. Gadżet, który zaprezentowała firma Tens, wyróżnia się tym, że przenosi to, co znamy z Instagrama, do rzeczywistości. A gadżetem tym są... okulary przeciwsłoneczne.

Jak można przeczytać na Kickstarterze firmy, okulary mają sprawić, że nasz dzień będzie wyglądał dziesięć razy lepiej. Jak tego dokonać? Nałożyć na oczy filtr do złudzenia przypominający ten znany z Instagrama. Zamiast przygaszać i nadawać obrazowi zimne tonacje (tak zazwyczaj działają zwykłe okulary przeciwsłoneczne), ociepla on obraz. Zbudowane z polimeru i chroniące oczy przed szkodliwymi promieniami okulary na pewno będą gadżetem pożądanym przez instamaniaków.

Problem w tym, że nie można ich kupić. Tens liczy na wsparcie internautów i wypuszcza na razie jeden model o nazwie The Classic. Okulary oczywiście tanie nie są (kosztują 36 funtów), ale kto wie, może Ray-Ban doczeka się wreszcie konkurencji. Tens reklamuje projekt jako efekt trzyletniego dążenia do perfekcji i wypowiada się o produkcie w samych superlatywach, przedstawiając go jako lifestyle'owy gadżet, który po prostu każdy musi mieć.

Twórcy chcieli zebrać ok. 10 tysięcy funtów. Obecnie na crowdfundingowym liczniku akcji widnieje ponad 212 tys. funtów, czyli blisko ponad 1,800% procent więcej, niż zakładali sobie twórcy. A pomyślcie, ilu fanów Instagrama nie wie jeszcze o tym gadżecie. Firma Tens chyba znalazła sobie niezłą niszę.

Okulary mogą być hitem wśród tych, którzy bez instagramowych filtrów nie wyobrażają sobie życia. Nie trzeba będzie patrzeć w telefon, aby zobaczyć świat w ciepłych barwach. Kto wie, może to pierwszy z większej liczby gadżetów mających na celu uczynić nasz świat bardziej instagramowym i odwrócić naszą uwagę od komputerowych i smartfonowych ekranów? Jak myślicie?

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.