Warsztaty fotografii reklamowej w WSFoto

Warsztaty fotografii reklamowej w WSFoto30.03.2010 14:16
fot. Dariusz Lewkowicz
Mateusz Gołąb

Już 23 kwietnia w Warszawskiej Szkole Fotografii rozpocznie się druga edycja ?Warsztatów mistrzowskich?. Tematem weekendowych zajęć będzie fotografia reklamowa, a poprowadzi je fotograf - Dariusz Lewkowicz, od 15 lat zawodowo zajmujący się fotografią komercyjną.

Już 23 kwietnia w Warszawskiej Szkole Fotografii rozpocznie się druga edycja ?Warsztatów mistrzowskich?. Tematem weekendowych zajęć będzie fotografia reklamowa, a poprowadzi je fotograf - Dariusz Lewkowicz, od 15 lat zawodowo zajmujący się fotografią komercyjną.

Druga edycja ?Warsztatów mistrzowskich? skierowana jest do wszystkich, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę z zakresu fotografii studyjnej, a w szczególności fotografii reklamowej produktu. Warsztaty pozwolą uczestnikom rozwinąć umiejętności do samodzielnej pracy, wykorzystując przy tym techniki tradycyjne jak i cyfrowe, przy pomocy profesjonalnego sprzętu fotograficznego i oświetleniowego. Program zajęć składa się z trzech części, w formie sesji fotograficznych.

W pierwszej części warsztatów uczestnicy zapoznają się z profesjonalnym sprzętem używanym w studiu fotograficznym tj. lampy, statywy, soft-boxy, osprzęt, dodatki, jak również ze sprzętem specjalistycznym, takim jak pędzel świetlny. Zaprezentowane zostaną również produkty, służące do uzyskania różnego rodzaju efektów specjalnych tj.: szron, dym, lód, krople wody itp. Pierwsza część zajęć zakończona zostanie prezentacją fotografii oraz dokładną ich analizą.

W pozostałych częściach warsztatów, uczniowie pod okiem prowadzącego samodzielnie wykonają zdjęcia, stosując przy tym różne metody fotografowania. Ma to umożliwić praktyczne zastosowanie poszczególnych metod, prześledzenie następujących po sobie kroków i uzyskanie pożądanego efektu końcowego. Zajęcia kładą również duży nacisk na rozwijanie analitycznego myślenia, wyobraźni oraz kreacji planu zdjęciowego. Warsztaty będą odbywać się w studio fotogra?cznym, przy wykorzystaniu wielkoformatowego aparatu marki Sinar oraz cyfrowego aparatu Canon 1Ds Mark III i wsparciu komputera Apple.

Drugą edycję ?Warsztatów mistrzowskich? z zakresu fotografii reklamowej poprowadzi Dariusz Lewkowicz. Artysta od 15 lat zawodowo zajmuje się fotografią reklamową. Prowadzi własne studio fotografii reklamowej, które tworzy na zamówienie agencji reklamowych, firm, pism oraz klientów indywidualnych. Jest stałym wykładowcą w Warszawskiej Szkole Fotografii.

Udział w warsztatach z fotografii reklamowej kosztuje 850 zł. Aby wziąć w nich udział należy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy na stronie www.wsfoto.art.pl. Ilość miejsc jest ograniczona, do 12 uczestników.

Termin: weekend 23-24-25 kwietnia 2010 r.

  • piątek od godz. 18.15 do 21.15
  • sobota od godz. 10.00 do 16.00
  • niedziela od godz. 10.00 do 16.00
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.