Canon uruchamia Professional Services w Polsce!
Japoński producent uruchomił usługę dla profesjonalnych fotografów, umożliwiającą priorytetowy serwis i szybsze wsparcie. Jakie warunki trzeba spełnić, żeby uczestniczyć w programie?
Do polskich profesjonalistów pracujących na sprzęcie Canona właśnie trafił program Canon Professional Services (CPS).
Europejski program CPS jest usługą bezpłatną. Uczestnicy w zależności od poziomu członkostwa mają zapewniony priorytetowy serwis, wsparcie podczas większych imprez czy sprzęt zastępczy na czas naprawy.
Na razie dostępny jest tylko program srebrny, ale producent obiecuje, że w najbliższym czasie uruchomi dwa wyższe pakiety: złoty i platynowy.
Jak się zapisać?
Należy zarejestrować minimum dwa korpusy i trzy obiektywy, które obejmuje CPS. Taka liczba urządzeń daje przepustkę do pakietu srebrnego.
Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie srebrnym wynosi 5 dni roboczych.
Wsparcie zagwarantuje dobrze znane wszystkim użytkownikom Canona Centrum Serwisowo-Informacyjne przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.
Moim zdaniem to krok Canona w dobrą stronę. Wyjście naprzeciw potrzebom klientów zawsze jest dobrze odbierane, a wydłużony czas naprawy często zniechęcał do wysyłania lekko uszkodzonego sprzętu do naprawy. Z pewnością będziemy przyglądać się usłudze!
Pełną listę sprzętu kwalifikowanego do CPS znajdziecie na stronie producenta.