Chcesz być popularny? Wyślij odbitkę znanym ludziom i zobacz, co się stanie

Chcesz być popularny? Wyślij odbitkę znanym ludziom i zobacz, co się stanie

Chcesz być popularny? Wyślij odbitkę znanym ludziom i zobacz, co się stanie
Źródło zdjęć: © © Chris Fabregas / [chrisfabregasfineartprints.com](https://chrisfabregasfineartprints.com/collections/featuredcollection/products/seattlesoundersmlscupchampionshipposter2019)
Marcin Watemborski
19.12.2019 08:20, aktualizacja: 26.07.2022 15:04

Fotograf Chris Fabregas zdecydowanie ”umie w marketing”. Po tym, jak drużyna Seattle Sounder wygrała turniej piłkarski 2019 MLN Cup, artysta postanowił zrobić panoramiczne zdjęcie miasta, dopisać tekst na temat zwycięzców i wysłać odbitki do członków drużyny. Sława gwarantowana!

Po godzinach oglądania zdjęć i filmów instruktażowych, Chris Fabregas postanowił wziąć się za fotografię artystyczną. W wieczór tegorocznego finału sportowych mistrzostw piłki nożnej MLS Cup znalazł idealne miejsce z widokiem na stadion CenturyLink Field w Seattlem, gdzie odbywał się mecz.

Po skończeniu obróbki zdjęcia, postanowił wydać je w formie odbitki kolekcjonerskiej, upamiętniającej zwycięstwo Seattle Sounders i wysłać do członków drużyny oraz fanów. 3 członków drużyny: Cristian Roldan, Danil Leyva oraz Justin Dhillon wrzuciło zdjęcie na Instagram. Jak się domyślacie – na efekt nie trzeba było czekać długo.

Obraz
© © Chris Fabregas / [chrisfabregasfineartprints.com](https://chrisfabregasfineartprints.com/collections/featuredcollection/products/seattlesoundersmlscupchampionshipposter2019)

Zapostowanie zdjęć przez członków zwycięskiej drużyny przyspieszyło sprzedaż odbitek. Gdy znani ludzie pokazują się z jakimkolwiek produktem, część ludzi będzie chciała mieć go za wszelką cenę. Fabregas wyznaje, że niektórzy kupili plakat w formie prezentu na święta. To się nazywa naprawdę niezły marketing, tym bardziej, że samo zdjęcie jest ładne, ale też jako krajobraz miejski jest powtarzalne.

Miłośnicy drużyny oblegli konta społecznościowe fotografa – pod zdjęciem pojawiło się ponad 50 tysięcy polubień, a Fabregas musiał zatrudnić 2 osoby do pomocy przy zamówieniach przedświątecznych. Sam fotograf wyznaje: ”Myślę, że to świetna historia o podążaniu za swoją pasją”.

Ja myślę, że to świetna historia o tym, jak powinno się rozgrywać marketing. Inwestycja w kilka odbitek i wysyłkę ich do zawodników zwróciła się kilkukrotnie. Plakat kotuje 55 dolarów, czyli ok. 210 złotych. Przy okazji – Chris Fabregas wyszedł po prostu na fajnego gościa, który wspiera swoją drużynę.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)