"Etykiety są dla ubrań". Kampania marki odzieżowej przełamuje stereotypy

"Etykiety są dla ubrań". Kampania marki odzieżowej przełamuje stereotypy

"Etykiety są dla ubrań". Kampania marki odzieżowej przełamuje stereotypy
Źródło zdjęć: © © Liz Collins / Studio Blvd. /[Instagram](https://www.instagram.com/studioblvd/)
Monika Homan
15.10.2018 07:51, aktualizacja: 26.07.2022 16:07

Studio Blvd., agencja kreatywna z Londynu, stworzyła wyjątkową kampanię dla marki odzieżowej River Island. Twarzą kampanii reklamowej jesiennej kolekcji zostały osoby z niepełnosprawnościami.

Pod tytułem "Etykiety są dla ubrań" agencja kreatywna Studio Blvd. stworzyła serię zdjęć, które niczym nie różnią się od typowych reklam firm odzieżowych. Modelami do tej sesji były przeróżne osoby, również te, które z branżą modową zwykle nie są kojarzone.

Po sukcesie letniej kampanii "Etykiety są dla ubrań" w której agencja skupiła się na walce ze stereotypami, i zachęcaniu do wyrażania swojej indywidualności, przyszedł czas na przełamywanie barier związanych z niepełnosprawnościami i chorobami.

Twarzą jesiennej kampanii "Etykiety są dla ubrań" zostały osoby z różnymi niepełnosprawnościami, które stanowią 19 procent populacji Wielkiej Brytanii. Poprzednia edycja kampanii wywołała miliony reakcji i tysiące komentarzy w mediach społecznościowych. Agencja zachęcona pozytywnym odzewem poszła o krok dalej.

Kampania jesienna skupia się nie na niepełnosprawnościach każdej z osób, które biorą w niej udział, a na ich osobowości. Zdjęcia wykonała Liz Collins, a modelami byli między innymi: Jordan Luce - atleta paraolimpijski, który porusza się na wózku, Kathleen Humberstone i Harry Britton - modele z Zespołem Downa, blogerka Mama Cax, która straciła nogę w walce z nowotworem, czy Ralph Souffrant - student dermatologii, który stracił pewność siebie w wyniku swojej hiperpigmentacji.

Zdjęcia idealnie pasują do kanonu typowych zdjęć high-fashion. Alistair Green ze Studio Blvd. mówi: "Kampania kontynuuje walkę z przestarzałymi stereotypami. Posłuchaliśmy głosów naszych odbiorców w związku z kampanią promująca letnią kolekcję i wraz z kolekcją jesienno-zimową daliśmy im to, czego chcieli. Nasza kampania walczy ze z góry przyjętymi wyobrażeniami i etykietom przyczepianym do osób, których wygląd się wyróżnia. Chcemy uczcić ich osobowość, potencjał i piękno."

Kampania jest wspaniałym dowodem na to, że nie trzeba spełniać ogólnie przyjętych kanonów piękna, żeby czuć się pewnie w swoim ciele i realizować swoje marzenia. Pokazuje też, że branża modowa powoli się zmienia w dobrym kierunku, odchodząc od kreowania wizerunku idealnych modeli, których wygląd jest nieosiągalny dla większości osób.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)