Weryfikacja konta na Instagramie łatwiejsza. Nie musisz mieć tysięcy obserwujących

Weryfikacja konta na Instagramie łatwiejsza. Nie musisz mieć tysięcy obserwujących
14.09.2020 07:13
Weryfikacja konta na Instagramie łatwiejsza. Nie musisz mieć tysięcy obserwujących

Na Facebooku i Instagramie istniej możliwość otrzymania niebieskiej odznaki przy nazwie konta, będącej potwierdzeniem tożsamości waszej lub waszego biznesu. O ile na tym pierwszym są różne wymogi, to w przypadku drugiego może być to łatwiejsze.

Po co weryfikować konto na Instagramie?

Weryfikacja konta (otrzymanie niebieskiej odznaki) to sposób na podkreślenie pewnego prestiżu i szczerości swojej strony w mediach społecznościowych. W dobie, gdzie ludzie kradną treści na potęgę i podszywają się pod inne osoby, jest to tym bardziej pożądane. Zwłaszcza, jak prowadzicie dochodowy biznes lub jesteście kojarzeni w środowisku.

Potencjalny klient, widząc odznakę, wie, że ma do czynienia z osobą, do której się zwraca, a nie z kimś przypadkowym. W ten sposób możecie nawiązać więcej bezpośrednich kontaktów, co może przełożyć się na nawiązanie znaczącej współpracy. Niby tylko odznaka, a naprawdę może zmienić sposób, w jaki ktoś was postrzega. To taki "medal profesjonalizmu".

Weryfikacja konta łatwiejsza niż wcześniej

Dotychczas na Instagramie trzeba było spełnić określone przesłanki, by móc otrzymać niebieską odznakę. M.in. konto musiało zawierać oryginalną treść (niepowielaną), mieć wypełnione informacje na temat biografii oraz dane kontaktowe, oraz musiało należeć do rozpoznawalnej osoby lub jej działania musiały odznaczać się na tle innych.

Rok 2020 jest kompletnie inny – na świecie dzieje się bardzo dużo. Ludzie w mediach społecznościowych zaczęli się dzielić znaczącymi informacjami, choćby dotyczącymi pandemii czy zamieszek (w USA). Mimo tego, że ci użytkownicy wrzucali prawdziwe filmiki, nikt nie mógł ich traktować jako pewnego źródła. Weryfikacja konta mogłaby zmienić podejście.

W przeszłości Instagram selekcjonował zgłoszenia do weryfikacji konta na podstawie ilości obserwujących, ale tego zaniechał. Jest to szansa na wyróżnienie się dla małych, dobrze prosperujących biznesów i mikroinfluencerów, dla których liczy się jakość, a nie ilość.

Po to, by zgłosić swoją stronę na Instagramie do procesu weryfikacji, należy wejść w ustawienia konta i na dole przejść do zakładki żądania weryfikacji. Musicie przy tym podać swoje prawdziwe imię i nazwisko, nazwę, pod którą jesteście rozpoznawani, określić branżę oraz przesłać zdjęcie dowodu osobistego z widocznymi danymi, zdjęciem oraz datą urodzenia.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)