Kampania "Niebezpieczna muzyka" - podczas jazdy skup się na drodze, nie na muzyce

Kampania "Niebezpieczna muzyka" - podczas jazdy skup się na drodze, nie na muzyce
Źródło zdjęć: © © BBDO Ekwador
Monika Homan

15.04.2019 13:33, aktual.: 26.07.2022 15:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Agencja reklamowa z Ekwadoru we współpracy z tamtejszą szkołą jazdy stworzyła kampanię, w której gwiazdy muzyki przypominają o tym, co jest ważne podczas kierowania samochodem. Nie pozwólcie, żeby Bowie, Manson czy Sia zakryli wam oczy.

"Szukając piosenki, szukasz wypadku" - takie hasło towarzyszy kampanii społecznej zorganizowanej przez ekwadorską szkołę jazdy. Według jej twórców wyszukiwanie konkretniej piosenki podczas kierowania samochodem, odwraca naszą uwagę od drogi na blisko 20 sekund. Tyle samo czasu zajmuje napisanie wiadomości o długości 100 znaków.

Obraz
© © BBDO Ekwador

Twórcy reklamy apelują do kierowców, żeby podczas prowadzenia samochodu nie skupiać się na wybieraniu muzyki, a na drodze. Przypominają o tym zdjęcia wykonane z modelami ucharakteryzowanymi na gwiazdy muzyki: Davida Bowie, Marilyna Mansona i Sii Furler. Muzycy na siedzeniu pasażera zakrywają oczy prowadzącemu samochód mężczyźnie.

Obraz
© © BBDO Ekwador

Reklamę wykonała agencja Garwich BBDO, która specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów komunikacyjnych.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)