Niedługo za pomocą Instagrama będzie można zarezerwować sesje u fotografa
Tytuł już sam pokazuje, jak istotne są media społecznościowe w naszej branży. Kiedyś nikt nie podchodził do tego poważnie, obecnie jednak Facebook i Instagram stanowią potężne narzędzia, dzięki którym możemy pozyskiwać klientów.
24.03.2017 | aktual.: 26.07.2022 18:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od czasu przejęcia Instagrama przez Facebooka pojawiają się w niej coraz większe i poważniejsze zmiany. James Quarles z zarządu Instagrama poinformował, że niebawem zobaczymy opcję rezerwacji usług za pomocą aplikacji.
Użytkownicy będą mogli umówić się na wizytę w salonie fryzjerskim za pomocą profilu na Instagramie lub na przykład na sesję fotograficzną, przeglądając zawartość profilu konkretnego fotografa. Będzie to możliwe za pomocą specjalnie stworzonego przycisku. Już teraz mamy możliwość sprawdzić dane konkretnej firmy za pomocą jej konta, sprawdzić wskazówki dojazdu czy nawet zadzwonić. Ten krok na pewno spodoba się wielu zawodowcom.
Według informacji gazety podaje portal Bloomberg nowa opcja ma zostać wprowadzona w przeciągu kilku najbliższych miesięcy. Użytkownicy nie będą musieli już pisać prywatnych wiadomości do firm, jeśli będą chcieli umówić się na spotkanie, zlecenie lub konsultacje. Wydaje się to być bardzo wygodne.
Z każdą kolejną zmianą, przez którą przechodzi Instagram, nabieram wrażenia, że staje się on bardzo potężną aplikacją biznesową. Wszystkie opcje przeznaczone dla przedsiębiorców wydają się dobrze funkcjonować oraz nie są uciążliwe. Nawet posty sponsorowane, które przewijają się wśród treści, nie są specjalnie agresywne. Dobra robota Facebook!
Oprócz opcji umawiania spotkań niedługo będziemy mogli również wystawiać opinie konkretnej firmie. Ciekawe, czym jeszcze zaskoczy nas aplikacja w najbliższym czasie.