Nowa reklama samochodów? Nic z tego! Lew chwycił zgubiony kołpak
Seria zdjęć autorstwa Petera Halla z powodzeniem mogłaby stanowić nową kampanię reklamową firmy samochodowej Volkswagen. Na fotografiach zobaczymy młodego lwa z kołpakiem w pysku i doskonale widocznym logo. Artysta miał dużo szczęścia i wykazał się niezłym refleksem.
Peter Hall jest zawodowym artystą i miłośnikiem fotografii. Mimo tego, że dziś mieszka w Wielkiej Brytanii, często wraca do rodzimego RPA, gdzie chętnie udaje się na wyprawy fotograficzne. Podczas jednej z nich ujął interesujący widok. Mowa o młodym lwie (jeszcze bez zjawiskowej grzywy), który pochwycił kołpak od koła samochodowego z charakterystycznym logo Volkswagena.
Fotograf nie marnował czasu i poświęcił go na robienie zdjęć wielkiemu kotu. Lew bawił się kołpakiem przez dłuższą chwilę. W trakcie tego kilkukrotnie ustawiał się do fotografa pyskiem, dzięki czemu ten mógł zrobić interesujące kadry.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tech Winter Challenge: Relacja z akcji
Zdjęcia wyglądają, jakby była to całkowicie zaplanowana akcja. Kołpak z literami VW jest doskonale widoczny i nikogo chyba nie zdziwiłoby to, gdyby Hall podesłał te zdjęcia do producenta samochodów. Reklama gwarantowana!
Zdjęcia zostały zarejestrowane w Kgalagadi Transfrontier Park w Południowej Afryce. Fotograf korzystał z pełnoklatkowego bezlusterkowca Canon EOS R6 z długim teleobiektywem. Ogniskowa była ustawiona na ok. 500-600 mm, a przysłona na f/9.
Mimo domknięcia otworu głębia ostrości i tak jest w miarę płytka, ale nie przesadnie. Dzięki temu możemy zobaczyć, jak wyglądało otoczenie młodego lwa. Niektóre kadry ujawniają, że towarzyszyły mu inne koty, lecz tylko on zainteresował się kołpakiem.