NVIDIA przedstawia Ansel - narzędzie do „fotografowania w grach komputerowych”
Wraz z rozwojem nowych technologii i realizmu w grach komputerowych, kilku fotografów zaczęło się zajmować robieniem zdjęć (zrzutów ekranu) podczas rozgrywki. Organizowane są niewielkie konkursy „fotograficzne” oraz wystawy. Jeden z liderów rynku kart graficznych i gamingu przedstawił nowe narzędzie dla entuzjastów obrazków z gier.
09.05.2016 | aktual.: 26.07.2022 19:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
NVIDIA Ansel to narzędzie potężne narzędzie przeznaczone do przechwytywania ekranu podczas grania. Nazwa oczywiście pochodzi od legendarnego fotografa – Ansela Adamsa. Co do samego programu – umożliwi on graczom coś więcej niż zwykły screenshot. Po aktywacji narzędzia będą oni mogli kontrolować perspektywę, obracać model oraz zapisywać zdjęcie w wysokiej rozdzielczości.
Do dopieszczenia ostatecznego wyglądu zdjęcia, Ansel został wyposażony w dodatkowe opcje, takie jak: jasność, winieta, szkic, korekcja koloru oraz efekty specjalne. Interesujące jest również to, że zdjęcia wyeksportowane jako panoramy 360 mogą być wyświetlane przy użyciu Google Cardboard i podobnych zestawów do oglądania VR.
Nowe gry, które wspierają Ansel to: The Witness, Tom Clancy's The Division, Lawbreakers, Paragon oraz No Man's Sky.