Piękniejsza i krótsza niż reklama Apartu. Niemcy zrobili to dobrze!

Piękniejsza i krótsza niż reklama Apartu. Niemcy zrobili to dobrze!

Piękniejsza i krótsza niż reklama Apartu. Niemcy zrobili to dobrze!
Marcin Watemborski
22.12.2020 08:04, aktualizacja: 22.12.2020 09:04

Pamiętacie emocjonalną reklamę Allegro sprzed kilku lat, która stała się absolutnym hitem? Poruszała ona temat rodzinnych świąt. Tym razem niemiecka firma DocMorris skoncentrowała się na tych samych emocjach i wyszło po prostu przepięknie. Reklama Apartu się do tego nie umywa.

Święta Bożego Narodzenia to okres, który wszyscy traktujemy jako możliwość spędzenia czasu z rodziną. To też chwila na pokazanie, co najlepszego mają w swoim arsenale agencje kreatywne. Reklamy świąteczne potrafią być piękne, co pokazuje ten niespełna 3-minutowy filmik, w którym nawet nie widać produktu czy usług reklamodawcy.

Za stworzenie kreacji dla sieci niemieckich aptek DocMorris odpowiada agencja Jung von Matt/ SAGA i pokazuje ona starszego mężczyznę, który nagle zaczyna ćwiczyć z odważnikiem. Na początku podnoszenie go przychodzi mu z trudem, ale z czasem jest robi się coraz lepiej. Przed każdą sesją ustawia ramkę ze zdjęciem, które go motywuje. Są też sąsiedzi, którzy podglądają aktywnego staruszka, ba – nawet dzwonią do jego córki, bo się martwią.

DocMorris Weihnachtsfilm #Herzensangelegenheit

Czas na łzy wzruszenia. Na końcu filmiku widzimy, jak starszy pan odwiedza wspomnianą wcześniej córkę i jej rodzinę podczas kolacji wigilijnej. Ma w rękach prezent i rozgląda się za osobą, której chce go wręczyć. Gdy udaje mu się zlokalizować wnuczkę, otwiera z nią tajemniczy pakunek, a w środku znajduje się złota gwiazda betlejemska – ozdoba na choinkę. Film kończy się widokiem dziadka, który podnosi wnuczkę wykonując ten sam ruch, który ćwiczył przez miesiące, by dziewczynka zamieściła na szczycie świątecznego drzewka prezent.

Ta reklama nosi tytuł "Dbaj o siebie" i obecnie na YouTube ma ponad 12 milionów wyświetleń i ponad 21 tysięcy pozytywnych ocen. Internauci zwrócili uwagę, że film zrobiony dla DocMorris jest bardzo podobny do tego, zrealizowanego dla włoskiej marki Valle Camonica Servizi Cendite, na której dziadek przygotowuje się do podniesienia wnuczka podczas wigilijnej kolacji. Co więcej – dziecko też montuje na górze choinki gwiazdę.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)