Tak powinien wyglądać każdy film promocyjny [wideo]

Tak powinien wyglądać każdy film promocyjny [wideo]17.01.2012 15:00
Las Palamas de Gran Canaria w obiektywie Patryka Kiznego
Las Palamas de Gran Canaria w obiektywie Patryka Kiznego
Piotr Dopart

Interesujący scenariusz i świetna realizacja obejmująca takie techniki, jak time-lapse, slow-motion i nienachalne HDR, to efekt pracy Patryka Kiznego nad klipem "The Dreams Come True". Promocyjny film miasta Las Palamas de Gran Canaria, które brało udział w rywalizacji o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Reżyserowany przez Damiana Pereę klip, dzięki pracy wrocławskiego fotografa oraz drugiego operatora Roberta Palucha, naprawdę cieszy oko zróżnicowaniem i zagęszczeniem fotograficznych technik. Nawet wstawki HDR, których fanem nigdy nie byłem, wyglądają po prostu świetnie.

Wizerunek dopełnia rewelacyjny pomysł umieszczenia samego miasta w charakterze narratora. Głosu w angielskiej wersji językowej użyczyła mu Rebecca Simpson i ze swojego zadania wywiązała się wzorowo.

Studio, które wyprodukowało "The Dreams Come True", określa swoje dzieło mianem "wizualnego wiersza" i jest to w pełni uzasadnione. Jeśli którekolwiek polskie miasto będzie chciało przebić ten film, to będzie musiało się bardziej postarać niż Warszawa ze swoim mocno (i słusznie) krytykowanym klipem przygotowanym z okazji Euro 2012. Tytuł ESK 2016 dla Wrocławia dowodzi jednak, że dobra prezentacja wideo to nie wszystko.

Źródło: Looky Creative

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)