Tak powstawała niesamowita reklama poklatkowa [wideo]

Nie od dziś wiadomo, że wykonanie animacji poklatkowej to ogrom pracy, jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, ile konkretnie środków i czasu potrafi zająć. Na szczęście autorzy tej reklamy Peugeota pozwolili zajrzeć za kulisy, w bardzo atrakcyjnej formie prezentując proces przygotowywania tych 30 sekund.

"Just add fuel" - kadr
"Just add fuel" - kadr
Piotr Dopart

Nie od dziś wiadomo, że wykonanie animacji poklatkowej to ogrom pracy, jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, ile konkretnie środków i czasu potrafi zająć. Na szczęście autorzy tej reklamy Peugeota pozwolili zajrzeć za kulisy, w bardzo atrakcyjnej formie prezentując proces przygotowywania tych 30 sekund.

W przeciwieństwie do większości obecnie kręconych filmów promocyjnych "Just add fuel" ("Tylko dodaj paliwo") jest tradycyjnie przygotowanym filmem poklatkowym. Wyreżyserowany na zlecenie agencji Euro RSCG przez Josepha Manna (firma Blinkink) klip zrealizowany został przez designera firmy Blinkart - Kyle'a Beana i jego ekipę. Łącznie nad "Just add fuel" pracowały 43 osoby.

Na klipie "Making of" można prześledzić postępy prac od pierwszych chwil w aplikacji do projektowania, poprzez rozrysowanie na desce kreślarskiej i pierwsze cięcia głównego bohatera reklamy - niebieskiego samochodu. Autorzy zdradzają również, jak przygotowywane były pozostałe elementy otoczenia.

Prace odbyły się w ciągu czterech tygodni, pochłaniając 6878 osobogodzin i wymagając stworzenia z papieru i prostej elektroniki dwóch pojazdów, 24 głazów, 51 pachołków, 126 słupków, 548 śrubokrętów-drzew i masy innych papierowych, małych arcydziełek służących jako scenografia.

Efekty można podziwiać na poniższym wideo, zaś pod nim znajdziecie wspomniany klip z przygotowywania - warto obejrzeć oba!

Źródło: Vimeo

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)