Aktorzy promują nowy film w formie ironicznych zdjęć stockowych

Zdjęcia stokowe są postrzegane jako mało zabawne i pozbawione polotu, chyba że właśnie robimy z nich żarty. W ten sposób wykorzystała ten gatunek fotografii wytwórnia 20th Century Fox.

Wytwórnia filmowa 20th Century Fox wymyśliła ciekawy sposób promocji swojego nowego filmu pt. „Unfinished Business.” Wraz z Getty Images stworzyli serię zdjęć stockowych z Vincem Vaughnem i innymi aktorami w roli głównej. Na zdjęciach widzimy korporacyjną atmosferę z delikatną nutką ironii.
Wytwórnia filmowa 20th Century Fox wymyśliła ciekawy sposób promocji swojego nowego filmu pt. „Unfinished Business.” Wraz z Getty Images stworzyli serię zdjęć stockowych z Vincem Vaughnem i innymi aktorami w roli głównej. Na zdjęciach widzimy korporacyjną atmosferę z delikatną nutką ironii.
Marcin Falana

04.03.2015 | aktual.: 26.07.2022 19:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kampania pojawiła się na stronie Adweek, która poinformowała, że 12 zdjęć zostało stworzonych pod kampanię filmu. Będą udostępniane w grupach po 4 przez kolejne tygodnie w czasie wprowadzania filmu na rynek.
Kampania pojawiła się na stronie Adweek, która poinformowała, że 12 zdjęć zostało stworzonych pod kampanię filmu. Będą udostępniane w grupach po 4 przez kolejne tygodnie w czasie wprowadzania filmu na rynek.
Polska Rodzina Stokowskich może czuć się zazdrosna!
Polska Rodzina Stokowskich może czuć się zazdrosna!
Zdjęcia można bezpłatnie pobrać ze strony Getty Images.
Zdjęcia można bezpłatnie pobrać ze strony Getty Images.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Komentarze (0)