Na zdjęciu w jednej ze szkół retuszer pozmieniał kolor skóry uczniów

Na zdjęciu w jednej ze szkół retuszer pozmieniał kolor skóry uczniów17.09.2018 09:38
Na zdjęciu w jednej ze szkół retuszer pozmieniał kolor skóry uczniów
Monika Homan

Szkoła artystyczna Émile Cohl w Lyonie reklamowała się ostatnio za oceanem za pomocą jednego z grupowych zdjęć, które wykonali sobie uczniowie. Tyle tylko, że zdjęcie zostało przerobione w niedopuszczalny i zarazem żenujący sposób. Nagle na fotografii pojawili się uczniowie o innych kolorach skóry.

Jedna z byłych uczennic szkoły artystycznej Émile Cohl w Lyonie odkryła zdjęcie grupowe, jakie wykonała sobie z kolegami i koleżankami zostało wykorzystane przez szkołę do promocji w Stanach Zjednoczonych.

Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie różnice, jakie można zauważyć na zdjęciu oryginalnym i na tym umieszczonym w reklamie. Uczniowie mieli zamienione pozycje, twarze, a niektórzy nawet... kolor skóry! Twarze części uczniów zostały mocno przyciemnione podczas edycji zdjęcia, a niektóre ciemnoskóre osoby po prostu dodano do wesołej grupy uczniów. Młodzież na przerobionym zdjęciu jest też zdecydowanie bardziej rozbawiona i przypomina bardziej zbiór memów z internetu niż osoby pozujące do zdjęcia. Dziwne pozy, obrócone plecami postacie, czy wkładający sobie palce do nosów mężczyźni to zdecydowanie za wiele.

417858785886222994
417858785886288530

Dyrekcja szkoły stwierdziła, że nie była świadoma tego, że agencja w ten sposób przerobiła zdjęcia, ale mimo wszystko przeprosiła uczniów i nakazała natychmiast usunąć zdjęcie z sieci. Zdjęcie miało być edytowane przez agencję w Stanach Zjednoczonych. Francuska szkoła planuje niedługo otworzyć swój oddział w tym kraju.

417858785886419602
417858785886485138

Zastanawia mnie tylko, do kogo miała trafić ta reklama o wątpliwej jakości. Jeśli uczelnia chce rekrutować ludzi, którzy dadzą się nabrać na taki tani chwyt, to nie wróżę jej dobrej przyszłości.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)