Znana lodziarnia ma dość zdjęć influencerów. Zapłacą oni podwójnie

Znana lodziarnia ma dość zdjęć influencerów. Zapłacą oni podwójnie
Marcin Watemborski

08.07.2019 11:25, aktual.: 26.07.2022 15:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na pewno widzieliście na Instagramie influencerów, którzy pokazują wszystko, wszystkim i wszędzie. Bywa to czasem irytujące, zwłaszcza, gdy chcą oni jakąś usługę w zamian za promocję. Właściciel jednej z lodziarni miał tego dość i znalazł sposób.

W Los Angeles jest jedna z bardziej znanych lodziarni w całych Stanach – CVT Soft Serve. Właściciel ciężarówki często słyszał, że ktoś zrobi zdjęcia lodów z jego ciężarówki z odpowiednim podpisem, gdy dostanie lody za darmo. Ale na miłość boską, przecież facet też musi z czegoś żyć. By poradzić sobie z natrętnymi influencerami, postanowił liczyć ich podwójnie za każdym razem, gdy poproszą o darmową porcję lodów.

CVT Soft Serve to ciężarówka, którą znajdziecie w amerykańskim Los Angeles. Jej historia zaczęła się 15 lat temu i wciąż jest pielęgnowana. Jej właścicielem jest Joe Nicchi, który non stop dostaje zapytania o darmowe lody. Zdenerwowany mężczyzna wrzucił na Instagram zdjęcie, w którym zawarł krótką informację – każdy, kto będzie chciał darmowego loda (wartego 4 dolary), zapłaci 8 dolarów. Swoją drogą – niezła cena…

Myślę, że my fotografowie możemy się trochę utożsamiać z całą sytuacją i może Joe podsunął nam dobre rozwiązanie? Podniesienie cen dla osób, które chcą wykorzystać naszą pracę za darmo, może nauczyć niektórych pokory. Z drugiej stron – zawsze znajdzie się ktoś, kto chętnie wykona robotę za ”promocję w mediach społecznościowych”. Faktycznie – czasem warto to zrobić, ale na sensownych zasadach, a nie w zamian za podpis.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także