Jak wykonano świetną reklamę Gatorade, gdzie kropelki wody układają się w kształt ruszającego się człowieka?

Jak wykonano świetną reklamę Gatorade, gdzie kropelki wody układają się w kształt ruszającego się człowieka?13.06.2017 09:51
Jak wykonano świetną reklamę Gatorade, gdzie kropelki wody układają się w kształt ruszającego się człowieka?
Marcin Falana

To nie jest grafika ani efekty specjalne stworzone przez sztab ludzi. To tylko i aż animowane zdjęcia.

Agencja produkcyjna UNIT9 wypuściła świetną reklamę dla Garotade z bardzo ciekawym trickiem, który wykorzystuje efekt zamrażania ruchu spadających kropel za pomocą błysku. Do tego przedsięwzięcia wykorzystano specjalnie wykonaną deszczownicę, która umożliwia dokładną kontrolę kształtów, jakie przybierają spadające krople wody. Następnie krótki błysk z lamp studyjnych zamraża ruch kropel w odpowiednim momencie, dzięki czemu nabierają one kształtu człowieka. Tak fotografując kolejne klatki, ekipa UNIT9 złożyła filmik, na którym człowiek z kropelek biega, skacze, a nawet kopie.

G Active | Water Made Active

Ruch postaci został animowany z poszczególnych klatek. Żeby to wykonać, ciśnienie w deszczownicy musiało być bardzo dokładnie kontrolowane w interwałach co do milisekundy. Deszczownica została zsynchronizowana z aparatem i lampami błyskowymi, a wszystko zostało skorygowane pod siłę grawitacji i przyspieszenie ziemskie, jakiemu były poddane krople.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/3]

Przyznam, że manipulowania wodą na tym poziomie jeszcze nie widziałem. Na targach czasem firmy mają tego typu deszczownice układające krople w logo firm. Spotkałem się także z takimi huśtawkami, pod którymi można się bujać, kiedy akurat nie leci woda. Ale skraplanie postaci, którą można animować? Tego jeszcze nie było. Takie projekty pokazują, że niesamowite efekty wizualne można stworzyć nie tylko na komputerze. Zerknijcie także na filmik behind-the-scenes.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)