Zostań ambasadorem Adobe Lightroom. Producent uruchamia specjalny program
Jeśli nie słyszeliście o ambasadorach lub endorserach, to są to osoby, które promują jakąś markę w zamian za różne profity – czy to w sprzęcie, czy płatne szkolenia etc. Adobe dotychczas nie miało programu ambasadorskiego dotyczącego Lightrooma, ale po latach się to zmieniło.
Pei Ketron, marketing manager firmy Adobe w dziale fotografii, napisała na swoim Twitterze radosną dla wielu osób wiadomość. Przez cały rok 2019 pracowała ona nad programem ambasadorskim przeznaczonym dla fotografów używających oprogramowania Adobe Lightroom. Jakby nie patrzeć, jest to jedna z podstawowych aplikacji fotograficznych dla wielu profesjonalistów, a nawet ambitnych amatorów.
We wpisie Ketron przeczytamy, że została uruchomiona specjalna strona internetowa dla fotografów, gdzie użytkownicy będą mogli poznać wielu utalentowanych twórców, jak również przejrzeć ich prace. Póki co znalazło się tam 10 ambasadorów: Aundre Larrow, Carmen Chan, Gloria Atanmo, Jennifer Chong, Johnie Gall, Mylo Fowler, Omar Robles, Paola Franqui, Summer Murdock oraz Tobi Shinobi.
Więcej informacji o przyszłości programu znajdziecie na stronie internetowej Adobe.