Zostań oficjalnym fotografem Sejmu RP. Kancelaria szuka profesjonalisty z doświadczeniem

Warszawa, 20.10.2016. Sejm, który wznowił obrady, 20 bm. rozpoczął prace nad projektem ustawy budżetowej na 2017 rok.
Warszawa, 20.10.2016. Sejm, który wznowił obrady, 20 bm. rozpoczął prace nad projektem ustawy budżetowej na 2017 rok.
Źródło zdjęć: © PAP/Jakub Kamiński
Redakcja Fotoblogia.pl

09.10.2017 09:07, aktual.: 26.07.2022 18:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Masz doświadczenie w dokumentowaniu wydarzeń politycznych oraz jesteś dyspozycyjny? Jeśli tak, to śmiało możesz aplikować na stanowisko oficjalnego fotografa Kancelarii Sejmu RP. Pamiętaj, że jednym z wymogów jest ”panowanie nad emocjami”!

Na łamach portalu pracuj.pl znalazła się bardzo interesująca oferta. Pracę oficjalnego fotografa oferuje Kancelaria Sejmu RP. Twoim zadaniem będzie fotografowanie Marszałka i Wicemarszałków Sejmu, posiedzeń Sejmu, komisji sejmowych, wizyt krajowych i zagranicznych Marszałka Sejmu lub przedstawicieli Prezydium Sejmu. Dodatkowo zajmiesz się archiwizacją zdjęć oraz współpracą przy opracowywaniu Kroniki Sejmowej.

Wymagania Kancelarii są bardzo jasne. Interesujące są jednak niektóre punkty. Oprócz kultury osobistej na wysokim poziomie, wymagana jest od ciebie umiejętność panowania nad emocjami – jeśli znasz wydarzenia, które mają miejsce w Sejmie, na pewno to zrozumiesz. Praca w Sejmie RP, jako fotograf, wymaga od ciebie również ”nieposzlakowanej opinii”, w końcu swoją pracą będziesz reprezentował rząd. Umiejętność pracy pod presją czasu i duża dyspozycyjność to kluczowe cechy, które musi posiadać kandydat na stanowisko oficjalnego fotografa Sejmu RP. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku również będzie atutem.

Kancelaria wymaga od kandydatów:

  • []wykształcenia wyższego magisterskiego,[]biegłej umiejętności obsługi programu Adobe Photoshop i aplikacji Dropbox,[]doświadczenia w obróbce graficznej zdjęć,[]umiejętności obsługi programów do archiwizacji zdjęć,[]kultury osobistej na wysokim poziomie,[]nieposzlakowanej opinii,[]panowania nad emocjami,[]komunikatywności i cierpliwości,[]rzetelności,[]gotowości i umiejętności pracy pod presją czasu,[]odporności na stres, elastyczności i bardzo dużej dyspozycyjności,[]co najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.

Dodatkowymi atutami będą ukończone kursy fotoreportażu, fotodokumentu oraz fotografii portretowej oraz znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średnio zaawansowanym niższym – B1.

Taka oferta pracy jest na pewno interesująca dla wielu fotografów, lecz ilu z nas realnie zdecydowałoby się podjąć takiego zadania? Pamiętacie sytuację, gdy do Sejmu nie wpuszczono fotografów, a niektórym z nich odebrano przepustki sejmowe? Spokojnie – będąc oficjalnym fotografem, nie będziesz musiał się o to martwić. Ciekawe jednak jak byłoby tutaj z dodatkową sprzedażą zdjęć do agencji fotograficznych...

Jeśli jesteście zainteresowani tą ofertą, aplikacje możecie składać za pośrednictwem formularza zgłoszenia na stronie Sejmu RP lub w Biurze Prawnny i Spraw Pracowniczych, w pokoju 421, tudzież w sekretariacie BPSP (pokój 419) przy ul. Frascati 2 na IV piętrze. Macie czas do 23. października 2017 roku.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)