Content Aware Move w nowym Photoshopie zachwyci sceptyków? [wideo]

Content Aware Move w nowym Photoshopie zachwyci sceptyków? [wideo]

Tak będzie działać Content Aware Move
Tak będzie działać Content Aware Move
Piotr Dopart
15.02.2012 09:00, aktualizacja: 26.07.2022 20:38

Jeśli którykolwiek użytkownik pakietu Adobe Photoshop nie był pod wrażeniem funkcji Content Aware Fill, to jest spora szansa, że zakocha się w jej rozwinięciu w nowej wersji programu. Niech tylko zobaczy, jak swobodnie przesuwać można obiekty na zdjęciu - np. w poniższym klipie.

Jeśli którykolwiek użytkownik pakietu Adobe Photoshop nie był pod wrażeniem funkcji Content Aware Fill, to jest spora szansa, że zakocha się w jej rozwinięciu w nowej wersji programu. Niech tylko zobaczy, jak swobodnie przesuwać można obiekty na zdjęciu - np. w poniższym klipie.

Choć należę do zwolenników możliwie najmniejszej ingerencji w zdjęcia, to jednak muszę uchylić kapelusza przed możliwościami opracowywanego przez Adobe algorytmu. Świetnie ujął to w słowa Ben Revzin z SilberStudios.tv:

Obecny w Photoshopie Content Aware Fill daje imponujące efekty, jednak Content Aware Move jest po prostu niesłychany. Obecnie można wybrać dowolny fragment obrazu, a następnie przenieść go w wyznaczone miejsce za pomocą jednego narzędzia.

Tak, dobrze słyszycie. Teraz nie tylko łatwiej będzie uzupełnić ubytki i naprawić poszczególne partie obrazu; użytkownik Photoshopa w wersji CS6 będzie mógł przesuwać całe ogromne obiekty i przedłużać ich modularne elementy, w zasadzie kompletnie rekomponując zdjęcie.

Jeśli zestawi się to z informacjami na temat funkcji niwelowania poruszeń w fotografiach, to Photoshop CS6 jawi się jako niewiarygodny kombajn, który wykona za fotografa praktycznie całą robotę w zakresie post-procesu i naprawy zdjęcia.

Zobaczcie sami prezentację wideo z komentarzem Bryana O'Neila Hughesa - Senior Product Managera aplikacji Photoshop:

Sneak Peek #4

Źródło: YouTubeSilberStudios.tv

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)