IKEA współpracuje z wirtualną influencerką. Oto, jak prezentuje się na zdjęciach

IKEA idzie z duchem czasu. Nie tylko wystrój wnętrz opiera się na grafice 3D, ale również występujący w nim bohaterowie. Wirtualna influencerka Imma zadomowiła się w tych przyjemnych pomieszczeniach i widać, że całkiem jej tam dobrze.

IKEA współpracuje z wirtualną influencerką. Oto, jak prezentuje się na zdjęciach
Źródło zdjęć: © © [Instagram](https://www.instagram.com/imma.gram/)
Marcin Watemborski

23.09.2020 | aktual.: 26.07.2022 14:44

O Immie pisaliśmy dłuższy czas temu, gdy szturmem zaczęła podbijać świat mediów społecznościowych. Ta wirtualna influencerka dobrze też odnajduje się w życiu codziennym nieprawdziwego świata stworzonego na potrzeby katalogu sklepu IKEA. W Japońskim katalogu firmy widać to jak na dłoni.

Przyznacie, że brzmi to trochę jak początek historii z futurystycznych filmów, gdzie ludzie są zastępowani robotami. Nieprawdziwa osoba, wytwór programów graficznych, pokazuje styl życia w wyimaginowanym świecie produktów IKEA. Historia, którą zobaczycie poniżej, opiera się na tym, że Imma zamieszkała w wirtualnym mieszkaniu z meblami szwedzkiej marki na 3 dni i wrzucała na Instagram zdjęcia ze swojej krótkiej przygody.

IKEA原宿 with imma:リキャップフィルム 日本語バージョン

Na tym się nie skończyło. Wirtualne życie naszej bohaterki było pokazywane na ekranie sklepu w tokijskiej dzielnicy Harajuku. Każdy z przechodniów mógł patrzeć, co słychać u Immy i co robi. Influencerka swobodnie gotowała, sprzątała, ćwiczyła, bawiła się z Einsteinem (jej wirtualnym psem) oraz robiła zdjęcia na Instagrama.

To działanie pokazuje, jak bardzo technologia gna do przodu, a rozróżnienie wirtualnego życia od prawdziwego przestaje być możliwe. Ktoś, kto nie wie, kim jest Imma i nie zna fenomenu jej kariery, może pomyśleć, że jest normalną osobą. Według My Modern Met, twarz Immy została wymodelowana i wrzucona na aktorkę, która odgrywała jej rolę na green screenie z podłożonym modelem domu.

IKEA włożyła naprawdę dużo pracy w przygotowanie tego materiału. Zdjęcia lifestyle’owe oraz filmiki wyglądają po prostu jak prawdziwe. Szczerze mówiąc, sam nie zorientowałem się, że to wszystko jest tylko wytworem sztucznej inteligencji i grafików.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)