Leica angażuje się w działalność charytatywną

Leica, legendarny producent wysokiej klasy sprzętu fotograficznego, planuje zaangażować się w działalność charytatywną. Finansowy wkład firmy cel dobroczynny, będzie zależeć od aktywność fanów. firmy. Od każdego fana, który zacznie śledzić Leikę na serwisie Twitter, niemiecki producent zapłaci 0,50  euro (ok. 2 zł). Jeśli w ten sposób do 9tego lipca, kanał zyska 10.000 fanów, Leica przeznaczy na badania nad rakiem dodatkowe 1000 euro.

Leica angażuje się w działalność charytatywną
Ola Błażowska

29.06.2010 | aktual.: 01.08.2022 15:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To nie pierwszy raz, gdy Leica wspomaga finansowo badania naukowe nad rakiem w Association for International Cancer Research (AICR) w Wielkiej Brytanii. Wszystko zaczęło się od entuzjastów skupionych wokół forum International Leica Forum User. Wydali oni za pomocą strony Blurb, własny album "The Leica User Forum Charity Book 2010". 6 euro z dochodu każdej książki (w cenie 95 euro), przekazano na cel charytatywny. Po tym, jak na koncie zgromadzono ponad 9 tys. euro, Leica postanowiła włączyć się do akcji poprzez swój kanał na Twitterze.

Jakkolwiek oddolna inicjatywa fanów firmy zapoczątkowana na forum wydaje się godna pochwały, działania samej Leiki są już trochę dyskusyjne. Czy kupowanie kolejnego fana, nawet w imię walki z rakiem, można jeszcze nazwać działalnością charytatywną?

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Komentarze (0)