VSCO kończy z komputerami. Presety tylko na smartfona

VSCO kończy z komputerami. Presety tylko na smartfona

VSCO kończy z komputerami. Presety tylko na smartfona
Anna Rymsza
12.12.2018 12:08, aktualizacja: 26.07.2022 16:02

Firma VSCO (Visual Supply Company) zdobyła ogromną popularność w 2012 roku, dzięki kolekcji świetnych presetów dla Photoshopa i Lightrooma. Efekty VSCO, nałożone na cyfrowe zdjęcia, odzwierciedlają wygląd kultowych klisz i grają na sentymentach odbiorców. Niestety firma zmienia profil działalności i zestawy presetów nie będą dostępne.

Informację o końcu sprzedaży presetów znajdziemy w sklepie VSCO. Presety dla Photoshopa i Lightrooma znikną ze sklepu 1 marca 2019 roku. To ostatni moment, by pobrać presety, jeśli kupiliście je wcześniej. Po tym terminie będą wciąż działać, ale VSCO nie będzie ich wspierać i gwarantuje, że będą kompatybilne z nadchodzącymi wersjami programów Adobe. To też sygnał, że prawdziwa siła drzemie w fotografii mobilnej.

Zamiast tego VSCO skupi się na produktach mobilnych, gdzie dalej będzie rozwijać swoje narzędzia do stylizacji zdjęć. Aplikacja VSCO słusznie zyskała popularność. To nie tylko dobre narzędzie do edycji zdjęć, ale też prawdopodobnie najlepszy zestaw filtrów fotograficznych, jaki możemy zainstalować na smartfonie. Żadna aplikacja tak dobrze nie odwzoruje barw znanych z filmów Kodaka, Ilforda czy Fuji, a przy tym mamy dostęp do klasycznych narzędzi do edycji zdjęć. Aplikacja pozwala kontrolować ekspozycję, balans bieli, wyrównanie odcienia skóry, wyostrzenie, redukcję szumu, nasycenie barw i wiele innych parametrów.

VSCO dla Androida
VSCO dla Androida

Produkty mobilne są teraz dostępne w modelu abonamentowym – zamiast jednorazowo płacić za każdą paczkę filtrów osobno, możemy płacić 20 dolarów rocznie za abonament VSCO X i uzyskać dostęp do wszystkich, a także do niedostępnych w wersji podstawowej narzędzi. Aplikacja bazowa jest dostępna dla Androida i iOS-a za darmo.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)