Gucci pokazało modelkę z zespołem Downa w swojej genialnej kampanii

Gucci pokazało modelkę z zespołem Downa w swojej genialnej kampanii

Gucci pokazało modelkę z zespołem Downa w swojej genialnej kampanii
Źródło zdjęć: © © Ellie Goldstein / [Instagram](https://www.instagram.com/elliejg16_zebedeemodel/)
Marcin Watemborski
15.07.2020 09:06, aktualizacja: 15.07.2020 11:51

Najnowsza kampania znanego domu mody Gucci ukazuje Ellie Goldstein. Dziewczyna urodziła się z zespołem Downa, ale nie przeszkadza jej to realizować życiowych marzeń. Akcja "Niekonwencjonalne piękno" ma na celu promowanie uroku tego, co wychodzi poza stereotypową urodę.

Wielkie brawa dla domu mody Gucci! Ich kampania "Unconvetional Beauty" (ang. "Niekonwencjonalne piękno") ukazuje ludzi wyjątkowych, szczerych i pięknych w nieszablonowy sposób. Jedną z bohaterek jest Ellie Goldstein z zespołem Downa.

Stała się symbolem piękna

18-letnia dziewczyna zawsze marzyła o zostaniu supermodelką i jej sny właśnie się spełniły. Nie jest to tylko kwestia kampanii firmy Gucci, ale również całej branży modowej, której serca podbija Ellie. Brytyjska modelka od 3 lat pracuje w branży i została jedną z twarzy wyjątkowej akcji legendarnego giganta.

"Niekonwencjonalne piękno" narodziło się w listopadzie 2019 roku, gdy firma Gucci w połączeniu z włoską redakcją "Vogue" rozpoczęła poszukiwanie charakterystycznych typów urody do swojej najnowszej akcji. Podczas festiwalu fotograficznego Photo Vogue Festival na Instagramie pojawiało się wiele informacji na temat castingów. Właśnie wtedy łowcy modelingowych talentów wypatrzyli Ellie Goldstein.

Modelka mówi, że kocha zdjęcia i to właśnie one pokazują jej prawdziwą osobowość oraz profesjonalizm. Cała kampania wiele dla niej znaczy i jest dumna z tego, że może być jej częścią. Już jako mała dziewczynka Ellie marzyła o zostaniu modelką i ma szczerą nadzieję, że jej wizerunek w akcji domu mody Gucci zainspiruje inne kobiety z niepełnosprawnościami do podążania za swoimi marzeniami.

Inne jest piękne, ciekawe, doskonałe

Oprócz Ellie Goldstein, w kampanii Gucci znalazło się wiele innych osób, jak francuski model Jamal Baptiste czy modelka plus-size Enam Asiama, która na co dzień jest prawniczką. Goldstein jest reprezentowana przez agencję modelingową Zebedee Management, ale niebawem mogą się do niej odezwać inne, większe agencje.

To nie pierwszy raz w historii fotografii mody oraz portretowej, gdy osoby z niepełnosprawnościami pojawiają się w dużych akcjach i kampaniach. Zwróćcie uwagę na fenomen Kate Grant, czyli 20-letniej modelki z zespołem Downa, która nie tylko podbiła serca internautów, ale również została twarzą marki kosmetycznej Benefit Cosmetics. Pisaliśmy również o wówczas 4-letniej Fancesce Rausi, która zdobyła tytuł Małej Modelki roku 2019 podczas charytatywnego pokazu mody – dziewczynka również urodziła się z zespołem Downa.

Wisienką na torcie jest przepiękny projekt artystyczny "Radical Beauty", realizowany przez 40 znanych fotografów z całego świata, który koncentruje się na modelach i modelkach z zespołem Downa. Jego celem jest zmiana postrzegania piękna.

Więcej zdjęć Ellie możecie znaleźć na jej Instagramie.

Jeśli interesujesz się wystrojem wnętrz, prosimy - wypełnij tę ankietę. Dzięki za pomoc!
Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)