Ludzie nie ufają Instagramowi. Potwierdzają to najnowsze badania Amerykanów

Ludzie nie ufają Instagramowi. Potwierdzają to najnowsze badania Amerykanów24.12.2021 09:07
Ludzie nie ufają Instagramowi. Potwierdzają to najnowsze badania Amerykanów

Washington Post przeprowadził badanie, z którego jasno wynika, że większość ludzi nie ufa ani Instagramowi, ani Facebookowi. Ankietowani zwracają w odpowiedziach na potrzebę ochrony swoich danych i rozważnie dzielą się personaliami z firmą Meta.

Zgodnie z wynikami ankiety przeprowadzonej przez Washington Post, aż 60 proc. badanych nie ufa Instagramowi, a 72 proc. Facebookowi. Badania dotyczące social mediów były kierowane do osób, które skończyły szkołę. Jakby nie patrzeć – wynik jest oczywisty.

Z odpowiedzi ankietowanych wysnuwa się jeszcze jeden ciekawy wniosek – według 64 proc. z nich, rząd USA powinien mocniej przyglądać się firmom takim jak Meta. Jedynie 10 proc. badanych odpowiedziało, że portale pokroju Faceooka mają na nich pozytywny wpływ. Pozostali nie udzielili jednoznacznej odpowiedzi lub uważali, że jest odwrotnie.

Wyniki nie dziwią, tym bardziej że w minionym roku wyszło na jaw mnóstwo nowych afer i problemów związanych z działaniem Instagrama oraz Facebooka. Nie jest tajemnicą to, że wspomniane media społecznościowe koncentrują się na swoim modelu biznesowym, który zagłada głównie ekspansję, a nie dbanie o użytkownika, co ujawniło śledztwo Wall Street Journal oraz wypowiedzi byłej pracowniczki firmy.

Już w 2017 roku Instagram został ogłoszony najbardziej szkodliwym medium społecznościowym na świecie. Myślicie, że od tego czasu coś się zmieniło? Niestety nie. Jest coraz gorzej, o czym doskonale wiedzą władze portalu, lecz niespecjalnie podejmują jakieś działania, które miałyby poprawić sytuację.

  • Slider item
[1/1]

[h4]Wybierz najlepszą technologię roku i wygraj 5 tys. złotych!Wejdź na [url=https://imperatory.wp.pl/strona-glowna]imperatory.wp.pl[/url] i zagłosuj.[/h4]

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)