Przetestuj sprzęt Fujifilm w tym model X-Pro2 w czasie fotoekspedycji do Indii i Nepalu

Przetestuj sprzęt Fujifilm w tym model X-Pro2 w czasie fotoekspedycji do Indii i Nepalu12.02.2016 17:05
Fujifilm X-Pro2
Fujifilm X-Pro2
Źródło zdjęć: © © MF
Fotoekspedycja Fotoblogii

Nasza wspólna fotoekspedycja do Indii i Nepalu z Pawłem Łącznym oraz Fujifilm zbliża się dużymi krokami. W czasie wyprawy będziecie mogli przeżyć niezwykłą przygodę oraz nauczyć się sporo o fotografii. Fotoekspedycja to także okazja do przetestowania flagowego modelu Fujifilm X-Pro2 wraz z najnowszymi obiektywami. A na koniec czekają na was atrakcyjne rabaty na sprzęt.

Flagowy Fujifilm X-Pro2 to najnowszy produkt firmy Fujifilm, który w Polsce trafi do sprzedaży 5 marca w cenie 7799 zł (korpus). W stylowym, ale uszczelnianym korpusie kryje się nowa matryca o rozdzielczości 24,3 Mpix, najszybszy w swojej rodzinie autofokus, a także przejrzysty, hybrydowy wizjer, podwójny slot na karty SD, moduł Wi-Fi czy nowy graficzny interfejs użytkownika. Więcej na temat tego aparatu przeczytacie w teście Marcina Falany, a niebawem w także w subiektywnej recenzji Pawła Łącznego.

Partner fotoekspedycji, firma Fujifilm, zapewnia wszystkim uczestnikom na czas wyjazdu także inne aparaty i obiektywy. Oto lista sprzętu.

Aparaty:

  • Fujifilm X-Pro2;
  • Fujifilm X-T1;
  • Fujifilm X100T (z konwerterami);

Obiektywy:

  • Fujinon XF 16-55 mm F2.8 R WR;
  • Fujinon XF 23 mm F1.4;
  • Fujinon XF 16 mm F1.4 R WR;
  • Fujinon XF 56 mm F1.2 R
  • kilka innych obiektywów na indywidualne życzenie.

Sprzęt będzie udostepniony uczestnikom w przeddzień wyjazdu i odebrany w dniu powrotu. W każdym zestawie znajdą się także trzy akumulatory. W razie uszkodzenia w czasie fotoekspedyji, sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony.

Dodatkowo, wszyscy uczestnicy otrzymają atrakcyjne oferty z dużymi rabatami na zakup produktów marki Fujifilm. Jest zatem sposób, aby zatrzymać na dłużej przetestowany w czasie wyprawy aparat czy obiektyw.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)