„Z ojca na syna” - prezentujemy Wam kalendarz Lavazza 2016

Marka Lavazza, podobnie jak Pirelli, znana jest z mocno stylizowanych kalendarzy. Tegoroczna edycja kontynuuje zeszłoroczny cykl „Earth Defenders” poruszający tematykę zdrowego stylu życia i ochrony środowiska.

„Z ojca na syna” - prezentujemy Wam kalendarz Lavazza 2016
Źródło zdjęć: © Źródło: youtube.com
Marcin Watemborski

18.12.2015 | aktual.: 26.07.2022 19:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Za stworzenie kalendarza „From Father to Son” odpowiada młody fotograf – 26-letni Joey Lawrence. Głównymi bohaterami jego zdjęć są „współcześni bohaterowie” określani przez markę Lavazza jako „Earthdefenders”, czyli „obrońcy Ziemi”.

Lavazza Calendar 2016 - From Father to Son - The Movie ITA

Tegoroczna edycja została stworzona, podobnie jak ta z 2015, przy pomocy organizacji Slow Food, której celem jest ochrona kuchni różnych regionów świata. Organizacja (oraz ruch społeczny) wspiera kultywowanie tradycyjnych sposobów upraw roślin, nasion oraz hodowli zwierząt.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/20]

Kalendarz „From Father to Son” był realizowany w Centralnej i Południowej Ameryce, dzięki czemu propagowana była również akcja „Terra Madre Giovani – We Feed Planet”.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/20]

Na stronie internetowej projektu znajdziemy 13 historii opowiadających o tradycyjnym rolnictwie stosowanym w uprawie nasion kawy. Jest to niesamowicie interesującą podróżą kulturową w przedstawiane przez Lawrence'a regiony.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/15]

Fotograf rozpoczął swoją przygodę w wieku 10 lat za sprawą swojego ojca, któremu podbierał mały aparat kompaktowy. Zaowocowało to ogromną pasją obrazowania świata oraz przerodziło się w coś więcej niż tylko pasję – w styl życia i chęć zmiany świata.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/10]

Zeszłoroczny kalendarz został stworzony przez fotografa National Geographic – Steve'a McCurry. Zapoczątkował on nowy trend w fotografowaniu tego typu zleceń. Poruszanie tematów społecznych i kulturowych znalazło również odpowiednik w złamaniu konwencji kalendarza Pirelli na 2016 roku, stworzonego przez Annie Leibovitz.

Źródło artykułu:WP Fotoblogia
Komentarze (0)